Έντονος τραυματισμός σε τροχαίο στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανιών τα ξημερώματα της Παρασκευής όταν μαύρη Porsche που οδηγούσε 45χρονη προσέκρουσε στο όχημα που οδηγούσε 26χρονη. Η 26χρονη νοσηλεύεται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ με πολλά κατάγματα και βλάβη στους πνεύμονες· η κατάστασή της βελτιώθηκε αλλά παρουσίασε πτώση αιματοκρίτη. Ο 28χρονος συνοδηγός φέρει κατάγματα στους σπονδύλους και παραμένει νοσηλευόμενος σε καλύτερη κατάσταση. Η 45χρονη αναμένεται να απολογηθεί αύριο ενώ σε βάρος της ο εισαγγελέαςάσκησε κακουργηματική δίωξη για επικίνδυνη οδήγηση από την οποία θα μπορούσε να προκύψει κίνδυνος για άνθρωπο, σωματική βλάβη από αμέλεια κατ’ εξακολούθηση, εγκατάλειψη τόπου ατυχήματος και οδήγηση υπό την επίδραση ναρκωτικών.
Ο συνήγορος της οικογένειας, Παναγιώτης Βρεττός, χαρακτηρίζει ως μη ρεαλιστικούς άλλους ισχυρισμούς της κατηγορούμενης ότι δεν είχε καταναλώσει αλκοόλ, ότι δεν αναπτύχθηκε μεγάλη ταχύτητα και ότι δεν εγκατέλειψε το σημείο. Ο κ. Βρεττός επισημαίνει ότι η εγκατάλειψη του τόπου είναι γεγονός και ότι, από εμπειρία, συχνά ο οδηγός που έχει καταναλώσει αλκοόλ αποφεύγει τον έλεγχο. Σχετικά με τις αιματολογικές εξετάσεις και την αλκομέτρηση (αναφέρεται αποτέλεσμα 0,08), τονίζει πως κρίσιμο είναι το χρονικό διάστημα από το ατύχημα έως τη μέτρηση: «κάθε ώρα μεταβολίζεται και φεύγει από τον οργανισμό ποσότητα οινοπνεύματος», σημειώνοντας ότι στον δειγματοληπτικό έλεγχο προσθέτονταν 0,18 ανά ώρα και ότι μετά από 6 ώρες το αποτέλεσμα θα υπερέβαινε την τιμή αναφοράς 0,25. Όσον αφορά ταχύτητα, ο κ. Βρεττός εκτιμά ότι ήταν «πάνω από 150 χλμ./ώρα», υπερβαίνοντας το όριο 90 χλμ./ώρα και εκτιμά ότι μπορεί να έφτανε «πάνω από 180 χλμ./ώρα» — στοιχεία που θα επαληθευθούν στην προανάκριση.
Από ηθική σκοπιά, η υπόθεση αναδεικνύει την υποχρέωση του ατόμου να λειτουργεί με κανόνες που θα μπορούσαν να γίνουν καθολικοί: η οδική συμπεριφορά πρέπει να σέβεται τη ζωή και την ασφάλεια των άλλων ως πρωταρχικό καθήκον. Η φυγή από το σημείο και η οδήγηση υπό επήρεια υπονομεύουν αυτή την υποχρέωση και μετατρέπουν τους συνανθρώπους σε μέσα αντί για σκοπούς. Για να βελτιώσουμε την κοινωνία και το περιβάλλον απαιτείται προσωπική ευθύνη — συμμόρφωση με τα όρια ταχύτητας, αποφυγή οδήγησης υπό την επήρεια ουσιών, παραμονή και ενημέρωση των αρχών μετά από ατύχημα — και θεσμικά μέτρα: εκπαίδευση οδικής ασφάλειας, αυστηρή επιτήρηση, και πολιτικές που προωθούν ασφαλέστερες και πιο βιώσιμες μεταφορές.