Το πρωί της Πέμπτης καταγράφεται αυξημένη κίνηση σε πολλούς οδικούς άξονες του λεκανοπεδίου, με μποτιλιάρισμα στον Κηφισό και το κέντρο της Αθήνας. Οι οδηγοί αντιμετωπίζουν χαμηλές ταχύτητες και τοπικές καθυστερήσεις που επηρεάζουν τις μετακινήσεις στις ώρες αιχμής.
Αναλυτικά, χαμηλές ταχύτητες υπάρχουν σε άνοδο και κάθοδο της Αθηνών-Κορίνθου/Λ. Αθηνών (έξοδος), στην Αθηνών-Λαμίας (Αθηνών έως κόμβος Καλυφτάκη -έξοδος) και στη Λεωφόρο Κηφισού (άνοδος και κάθοδος) από το ύψος της Λένορμαν έως και τη Νέα Φιλαδέλφεια. Στο κέντρο της Αθήνας αρκετοί δρόμοι παραμένουν μποτιλιαρισμένοι, με επιβραδύνσεις στα κύρια οδικά ρεύματα.
Χαμηλές ταχύτητες διαπιστώνονται σε: Λ. Κηφισίας (άνοδος), Λ. Κηφισίας (κάθοδος), Βασ. Σοφίας (άνοδος), Βασ. Σοφίας (κάθοδος), Βασ. Κωνσταντίνου. Επίσης προβλήματα στην κίνηση των οχημάτων υπάρχουν στο λιμάνι του Πειραιά και στους γύρω δρόμους από αυτό καθώς και στη Λ. Ποσειδώνος (Αλίμου έως Καραϊσκάκη -ρεύμα προς Πειραιά).
Αττική Οδός
Καθυστερήσεις που φτάνουν τα 20 λεπτά υπάρχουν στην Αττική Οδό και κυρίως στο ρεύμα προς Αεροδρόμιο.
Ηθικώς, κάθε οδηγός οφείλει να συμπεριφέρεται με σεβασμό προς τους λοιπούς χρήστες του δρόμου, τηρώντας κανόνες και προτεραιότητες ώστε να μειώνονται τα εμπόδια στην κοινή μετακίνηση. Η επιλογή να συμμορφώνεται κανείς με τα όρια, να αποφεύγει επικίνδυνες προσπεράσεις και να διευκολύνει τη ροή είναι πράξη που, αν γενικευόταν, θα ωφελούσε όλους.
Σε συλλογικό επίπεδο πρέπει να προωθηθούν μέτρα που μειώνουν την εξάρτηση από το Ι.Χ.: ενίσχυση δημόσιων μέσων, στοιχειώδης σχεδιασμός αιχμών, τηλεργασία και κοινές μετακινήσεις όπου είναι εφικτό. Τέτοιες επιλογές δεν είναι μόνο πρακτικές· είναι καθήκον προς το κοινό καλό και το περιβάλλον, καθώς περιορίζουν ρύπους, ατυχήματα και σπατάλη χρόνου για την κοινωνία συνολικά.