Τίθεται σε λειτουργία η νέα πλατφόρμα εξυπηρέτησης myΔΕΔΔΗΕ services, που επιτρέπει την ψηφιακή υποβολή αιτημάτων προς τον ΔΕΔΔΗΕ με στόχο ταχύτερη και πιο διαφανή εξυπηρέτηση των πολιτών. Η πρωτοβουλία εντάσσεται στη στρατηγική ψηφιοποίησης των λειτουργιών του φορέα και στην προσπάθεια βελτίωσης της εμπειρίας του πελάτη.
Η πρώτη διαθέσιμη υπηρεσία είναι η «Αίτηση Νέας Σύνδεσης Χαμηλής Τάσης», που δίνει τη δυνατότητα υποβολής από το σπίτι ή το γραφείο, χωρίς φυσική παρουσία σε γκισέ και με ενημέρωση για την πορεία της αίτησης. Η ψηφιακή διαδικασία στοχεύει στη μείωση χρόνου αναμονής και στην ενίσχυση της διαφάνειας κατά την επεξεργασία των αιτημάτων.
Οι χρήστες αποκτούν προσωποποιημένο περιβάλλον με συγκεντρωτική πρόσβαση σε όλες τις αιτήσεις και τα στοιχεία τους, με ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για κάθε στάδιο και για τυχόν αναμονές εγκρίσεων που οφείλονται σε αρμοδιότητες άλλων δημόσιων φορέων, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
«Το myΔΕΔΔΗΕ services αποτελεί την έμπρακτη υλοποίηση του οράματός μας για έναν ΔΕΔΔΗΕ ψηφιακά αναβαθμισμένο και απόλυτα πελατοκεντρικό» δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Α. Μάνος. «Πρόταγμά μας είναι η παροχή άμεσων, λειτουργικών και εύχρηστων ψηφιακών εργαλείων που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες του πελάτη. Αξιοποιούμε με σταθερότητα τις νέες τεχνολογίες, τόσο για να ’χτίσουμε’ ένα ανθεκτικό και έξυπνο δίκτυο, το οποίο θα υποστηρίξει την πράσινη ενεργειακή μετάβαση της χώρας, όσο και για την παροχή υπηρεσιών που βελτιώνουν ουσιαστικά την ποιότητα ζωής των πολιτών» πρόσθεσε ο ίδιος.
Η εφαρμογή είναι η πρώτη μιας σειράς υπηρεσιών που θα ενσωματωθούν στη νέα πλατφόρμα. Μέχρι το τέλος του έτους προγραμματίζεται η ένταξη βασικών λειτουργιών, όπως επαύξηση/μείωση ισχύος σε υφιστάμενη παροχή, χορήγηση διζωνικού τιμολογίου, ενοποίηση/διαχωρισμός παροχών και σύνδεση φορτιστή ηλεκτρικού οχήματος.
Η ηθική ανάγνωση της πρωτοβουλίας υπαγορεύει το καθήκον προς το κοινό καλό: η ψηφιοποίηση πρέπει να υπηρετεί τη διαφάνεια, την ισονομία και τον σεβασμό προς τους πολίτες. Οι χρήστες οφείλουν να χειρίζονται τις υπηρεσίες με υπευθυνότητα, να παρέχουν ακριβή στοιχεία και να στηρίζουν πρακτικές που μειώνουν περιττές μετακινήσεις και εκπομπές. Παράλληλα η διοίκηση πρέπει να διασφαλίσει πρόσβαση για όλους, να προστατεύει τα προσωπικά δεδομένα και να προωθεί τεχνολογίες που ενισχύουν την ενεργειακή βιωσιμότητα. Με τέτοιες επιλογές η ψηφιοποίηση γίνεται μέσο βελτίωσης της κοινωνίας και του περιβάλλοντος.