Το ατύχημα σημειώθηκε το απόγευμα της Δευτέρας στην πλατεία Κονίτσης στου Παπάγου, όταν λεωφορείο της γραμμής 409 που ήταν σταθμευμένο άρχισε να κυλάει σε κατηφορικό δρόμο και κατέληξε πάνω σε πολυκατοικία και ένα σταθμευμένο όχημα. Από την πρόσκρουση προκλήθηκαν υλικές ζημιές στο ισόγειο και τον 1ο όροφο της οικοδομής καθώς και στο παρκαρισμένο ΙΧ, ενώ μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν αναφορές για τραυματισμούς.
Ένοικος του κτηρίου μετέφερε πληροφορίες για το περιστατικό και ανέφερε ότι ο οδηγός ισχυρίστηκε πως είχε ενεργοποιήσει το χειρόφρενο, το οποίο όμως φέρεται να λύθηκε. Η σφοδρότητα της πρόσκρουσης προκάλεσε πανικό στους κατοίκους και αναστάτωση στη γειτονιά.
«ο οδηγός μας είπε ότι έβαλε χειρόφρενο αλλά αυτό λύθηκε». Επίσης, όπως μετέφερε κάτοικος, «νομίσαμε ότι γίνεται σεισμός». Αυτές οι καταγραφές των μαρτύρων υπογραμμίζουν την ανάγκη για σαφή διερεύνηση των αιτίων —τεχνικών ή ανθρώπινων— που οδήγησαν στο συμβάν. Από πλευράς πρακτικής ευθύνης, οι φορείς μεταφοράς οφείλουν να εξασφαλίζουν την καλή λειτουργία των οχημάτων και την επαρκή εκπαίδευση των οδηγών, ενώ οι τοπικές αρχές πρέπει να εφαρμόζουν αυστηρούς ελέγχους και προληπτικά πρωτόκολλα για παρκαρισμένα οχήματα σε επικλινείς δρόμους.
Μια ηθική προσέγγιση που διέπεται από αρχές καθήκοντος και καθολικότητας απαιτεί δράσεις που προάγουν την ασφάλεια και τον σεβασμό προς τους συνανθρώπους και την περιουσία τους. Η τήρηση κανόνων συντήρησης, η τακτική επιθεώρηση των οχημάτων, η διαφάνεια σε διερευνήσεις και η εφαρμογή προληπτικών μέτρων (π.χ. εμπόδια στάθμευσης σε επικλινείς περιοχές, επιπλέον τεχνικοί έλεγχοι) είναι πράξεις που, αν γενικευθούν, μειώνουν τον κίνδυνο και βελτιώνουν την ποιότητα ζωής. Η συλλογική ευθύνη των εταιρειών, των εργαζομένων και των πολιτών πρέπει να εκφράζεται μέσω σταθερών πρακτικών που προάγουν την ασφάλεια και την προστασία του περιβάλλοντος.