Το περιστατικό εκτυλίχθηκε το μεσημέρι στην περιοχή του Αιγάλεω όταν ένας 32χρονος, σύμφωνα με καταγγελίες, ακολουθούσε και παρενόχλησε σεξουαλικά μία 17χρονη έξω από την πολυκατοικία της. Η κοπέλα χτύπησε το θυροτηλέφωνο και ζήτησε βοήθεια, ενώ ο δράστης προχώρησε σε άσεμνες πράξεις στο σημείο της εισόδου.
Ο άνδρας, που φέρεται να προηγήθηκε επιθέσεων και σε άλλες γυναίκες στην περιοχή —με μαρτυρίες για επίθεση σε 14χρονη και ακόμα ένα περιστατικό— ακινητοποιήθηκε τελικά χάρη στην παρέμβαση συγγενή της κοπέλας και ενός ακόμη πολίτη που τον συγκράτησαν μέχρι την άφιξη των αρχών. Το επεισόδιο σημειώθηκε περίπου στις 13:20, ενώ η μητέρα της 17χρονης περιγράφει την αγωνία της οικογένειας και την κατάληξη της παρέμβασης.
“Αυτό έγινε 13.20, το μεσημέρι. Το παιδί γύριζε από το σχολείο εκείνη την ώρα. Αυτός, όπως μάθαμε εκ των υστέρων, ξεκίνησε από την Μαρμαρά και επιτέθηκε σε μια 14χρονη.
Εκεί ένα παλικάρι κάλεσε την Αστυνομία γιατί φοβόταν να τον πιάσει μόνος του αλλά τον ακολούθησε.
Μετά αυτός επιτέθηκε σε μια άλλη γυναίκα και αφού έφυγε στο δρόμο συνάντησε την κόρη μου. Του φώναζε η κόρη μου ‘φύγε, τι θες;’ και εκείνος αυνανιζόταν. Είχε λύσει το κορδόνι από το μαγιό που φορούσε και είχε βάλει το χέρι του μέσα.
Την ακολούθησε μέχρι την είσοδο, μας χτυπούσε το κουδούνι, της ανοίξαμε και σώθηκε. Αυτός είχε μπει στην πυλωτή και κρύφτηκε στο γκαράζ.
Κατέβηκα εγώ και πέρασε από μπροστά μου απαθέστατος. Εγώ του φώναζα ‘τι έκανες στο παιδί μου;’ και εκείνος συνέχιζε να περπατάει μέχρι που τον ακινητοποίησαν ο ανιψιός μου με το άλλο το παλικάρι”, λέει η μητέρα της 17χρονης.
Ηθική αποτίμηση και πρόταση δράσης: Η κοινωνία οφείλει να αντιμετωπίζει κάθε άνθρωπο ως σκοπό και όχι μέσο, να προστατεύει την αξιοπρέπεια των παιδιών και να ενεργεί από καθήκον για το κοινό καλό. Αυτό σημαίνει έγκαιρη καταγγελία και στήριξη των θυμάτων, αδιαπραγμάτευτη εφαρμογή του νόμου και εκπαίδευση σε σεβασμό και αυτοπροστασία.
Πέρα από την επιβολή της τάξης, η τοπική κοινότητα πρέπει να βελτιώσει τον δημόσιο χώρο —φωτισμός, κάμερες σε κρίσιμα σημεία, ασφαλείς διαδρομές για σχολεία— και να καλλιεργήσει την αίσθηση αμοιβαίας υπευθυνότητας. Η προσωπική και συλλογική δράση, όταν στηρίζεται στην αρχή του σεβασμού προς τον άλλο, ενισχύει την ασφάλεια και την προστασία του περιβάλλοντος διαβίωσης για όλους.