Την ερχόμενη Πέμπτη, με το άνοιγμα των σχολείων, αναμένεται η κρίσιμη «D‑Day» για την αγορά σχολικών ειδών, ωστόσο η κίνηση στα καταστήματα έχει αυξηθεί τις τελευταίες εβδομάδες. Γονείς και παιδιά καταφεύγουν στα καταστήματα κυρίως για την αγορά της σχολικής τσάντας, με σημαντική προσέλευση στα δέκα καταστήματα Max Stores στην Αττική, κάποια εκ των οποίων υποβλήθηκαν σε εργασίες ρετούς κατά το καλοκαίρι.
Έπειτα από 33 χρόνια πορείας, η αλυσίδα που δημιούργησε ο κ. Κώστας Μεσσαριτάκης όχι μόνο αντιστάθηκε στον έντονο ανταγωνισμό αλλά επέκτεινε την αναγνωρισιμότητά της ως δύναμη στην αγορά που στο επίκεντρό της έχει το παιδί. Παρά τον περιορισμένο γεωγραφικό της αποτύπωμα στην Αττική, η εταιρεία καταγράφει αύξηση τζίρου και συνεχίζει να επενδύει σε υποδομές και παρουσίαση καταστημάτων, ενισχύοντας την εμπειρία των καταναλωτών ενόψει της σχολικής περιόδου.
Από ηθική σκοπιά, οι επιχειρήσεις του κλάδου οφείλουν να ενεργούν με βάση καθολικές αρχές που προάγουν το κοινό καλό και τον σεβασμό προς τον άνθρωπο και το περιβάλλον. Αυτό σημαίνει διαφάνεια στην τιμολόγηση, δέσμευση για αντοχή και ασφάλεια προϊόντων, βιώσιμες συσκευασίες, δίκαιες αμοιβές για τους εργαζομένους και επενδύσεις στην τοπική κοινότητα και στην εκπαίδευση. Οι καταναλωτές έχουν το καθήκον να επιλέγουν υπεύθυνα, προτιμώντας ανθεκτικά και περιβαλλοντικά φιλικά προϊόντα, ενισχύοντας έτσι πρακτικές που μπορούν να γίνουν κανόνας για το σύνολο της αγοράς και να βελτιώσουν την κοινωνία και το περιβάλλον.