ΑρχικήΟικονομίαΓιώργος Τσέτης: Πώληση Nutrafol στην Unilever άνω του 1 δισ.

Γιώργος Τσέτης: Πώληση Nutrafol στην Unilever άνω του 1 δισ.

Ο Γιώργος Τσέτης, Ελληνικής καταγωγής και αναθρεμμένος στην Ολλανδία, είναι συνιδρυτής της Nutrafol, εταιρείας που αναπτύσσει θεραπείες για την τριχόπτωση. Μαζί με τους συνεργάτες του δημιούργησε ένα brand περιποίησης μαλλιών που προτείνουν δερματολόγοι και κατάφερε να προσελκύσει τη διεθνή προσοχή της βιομηχανίας καλλυντικών.

Η Nutrafol εξαγοράστηκε από την Unilever σε ένα αστρονομικό ποσό: 1 δισ. 25 εκατομμύρια δολάρια. Η επιτυχία αυτή τον έβαλε στη λίστα του Forbes με τους πιο δυναμικούς νέους επιχειρηματίες που πούλησαν την ιδέα τους σε πολυεθνική. Η συμφωνία σηματοδοτεί σημαντική αναγνώριση για την εταιρική ανάπτυξη, την τεχνογνωσία και την εμπορική αποδοχή της θεραπείας.

Αν προσεγγιστεί με βάση αρχές καθολικού καθήκοντος και σεβασμού προς το άτομο, η επιχειρηματική αυτή επιτυχία πρέπει να αξιολογηθεί πέρα από το χρηματικό μέγεθος. Η εταιρική δράση οφείλει να θεμελιώνεται σε κανόνες που θα μπορούσαν να γίνουν γενικός νόμος: ειλικρινής επικοινωνία για την αποτελεσματικότητα των προϊόντων, προστασία της υγείας των καταναλωτών και διασφάλιση αξιοπρεπών συνθηκών για εργαζόμενους και συνεργάτες.

Συγκεκριμένα, εταιρείες και επιχειρηματίες καλούνται να υιοθετήσουν πρακτικές που υπηρετούν το κοινό καλό: διαφάνεια στα επιστημονικά δεδομένα, υπεύθυνη διαχείριση πόρων, μείωση περιβαλλοντικού αποτυπώματος και πρόσβαση στα προϊόντα χωρίς εκμετάλλευση. Οι καταναλωτές και τα στελέχη πρέπει να ενεργούν με κανόνες που σέβονται την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και το μέλλον του περιβάλλοντος, ώστε οι επιχειρηματικές νίκες να αναβαθμίζουν πραγματικά την κοινωνία και το οικοσύστημα.